Fragt og levering

Nordens Lys leverer i hele Danmark, også på alle bofaste øer. Vi yder gratis fragt med GLS eller Postnord på ordrer over 499 DKK.

Pris for levering under 499,- beregnes ved tjek ud i kurven. 


Leveringstid
Leveringstiden er 1-3 hverdage, hvis den pågældende vare er på lager. Er varen ikke på lager, kan der forekomme ekstra leveringstid på 1-3 uger. Dette afhænger af leverandørens oplyste leveringstider.

Er varen midlertidigt i restordre kan der forekomme længere leveringstider end beskrevet ovenfor. I dette tilfælde vil du blive kontaktet af butikken og oplyst herom. Nordens Lys kan ikke drages til ansvar for en leverandørs leveringstider eller evt. udskydelser og forsinkelser heraf. Bemærk at leveringstiderne på hjemmesiden er vejledende.

Nordens Lys kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS eller Postnord og Nordens Lys hæfter ikke for skader forvoldt under transporten. I tilfælde af transportskader opfordre vi til at kontakte Nordens Lys indenfor 48 timer, da 

Alle leveringer er pakket forsvarligt ved afsendelse i henhold til forskrifterne.

Det er vigtigt at du ved modtagelse af varen undersøger emballagen for eventuelle skader inden du kvitterer for modtagelsen.

 

Reklamation
Ved opdagelse af defekte varer henviser vi til afsnittet "Reklamation" under vores Handelsbetingelser.

 

Reklamation ved transportskader
Er varen blevet beskadiget under transport, opfordre vi til at skaden anmeldes indenfor 24 timer til info@nordens-lys.dk, for at øge sandsynligheden for at fragtfirmaet vil godtage reklamationen. Jo længere tid der går efter modtagelse af varen, jo dårligere stillet vil reklamationen være.

For at kunne behandle sagen, er det vigtigt, at der ved anmeldelse af transportskader ved varens modtaglese medsendes billeder af varens defekt, fragtlabel, samt alle sider af forsendelseskassens udvendige sider og kassens indvendige beskyttelse. Det er VIGTIGT at modtager beholder alle dele af forsendelsen til andet er aftalt.

Henvendelser vil blive behandlet inden for 24 timer på hverdage.
Behandlingstiden af reklamationen afhænger af Nordens Lys samt det givende transportselskabs vurdering af skaden og løsning herpå.

Returnering
Når du køber en vare på www.nordens-lys.dk, har du 14 dages fuld returret.
(Julegaver kan byttes til og med 10. januar. Husk at tilføje "julegave" i notefeltet ved check out inden betaling.)

Fuld returret kræver at varen på ingen måde er beskadiget, samt SKAL varen returneres i original ubeskadiget emballage. For at varen kan returneres, må varen IKKE være taget i brug.

I forbindelse med kampagner - Gift with Purchase, hvor du har fået en gave med dit køb, skal denne returneres med de øvrige varer.

Enkelte varer er plomberet for at sikre varens kvalitet, herunder ubehandlet messing. Hvis plomberingen brydes, kan varen ikke returneres. Er varen plomberet, vil dette være noteret i varebeskrivelsen for det enkelte produkt. 

Varer kan returneres i vores fysiske butik på 1. sal i Rødovre Centrum (butik 234) eller sendes retur via returlabel til 49,- som kan købes her.

VIGTIGT: Når du returnerer via returlabel skal du sende os en mail og informere om returneringen på info@nordens-lys.dk

Du kan IKKE fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af varen eller ved ikke at afhente pakken i pakkeshop uden samtidig at give os besked på info@nordens-lys.dk. Hvis du afviser en pakke eller ikke henter den vil du blive opkrævet 49,- for returfragten. Dette beløb modregnes varens værdi på den pågældende ordre.

Har du mistet dit returlabel bedes du kontakte butikken på info@nordens-lys.dk

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og modtag eksklusive tilbud.